Informatie en Voorwaarden

INFORMATIE EN VOORWAARDEN WOONX

Bedrijfsgegevens:
Merk naam : WoonX
Bedrijf : Selecte Design
KVK-nummer: 27177927
BTW-nummer: NL002391562B24

Verzending:
Post pakket aangetekend/DHL/ post.nl

Verzendkosten:
Nederland:

  • 0 tot 10 kilo = € 5,99
  • 10,01 kilo tot 30 kilo = € 14,99
  • 30,01 kilo  tot 60 kilo = € 34,99

Let op! We leveren op dit moment uitsluitend binnen Nederland.

Levertijd:
Zoals aangegeven in elk product omschrijving.
De actuele levertijd is afhankelijk van PostNL/DPD/DHL/andere bezorger.

Levering:
Bestellingen worden verzonden naar het door de klant aangegeven adres via DPD of post.nl. De tracking gegevens worden verstrekt aan de klant per e-mail.
Actuele levering wordt uitgevoerd volgens het schema en traject van de vervoerder.

WoonX is niet aansprakelijk voor problemen veroorzaakt door de bezorgingsdienst.
De klant ontvangt van ons de tracking nummer van zijn zending. De klant dient zijn zending zelf te volgen en te ontvangen. Bij het niet kunnen leveren van een bestelling door afwezigheid van de ontvanger, bieden wij geen restitutie en geen vergoeding aan van verzendkosten.

Voor meubels zijn de bezorgkosten geldig uitsluitend voor één poging.

Wij maken geen uitzonderingen in deze werkwijze en/of betalingswijze.

Afwijking
Als een klant eerst één artikel heeft besteld  en daarna weer hetzelfde artikel wilt bestellen, kunnen wij niet garanderen dat het een exacte kleurmatch zal zijn tussen de eerste en de tweede bestelling. De reden hiervan is dat wij een groot aantal producten van verschillende batches hebben. Om te verzekeren dat u alle zelfde artikelen ontvangt van precies dezelfde kleur, is het belangrijk om deze in één keer te bestellen.

De foto’s en beelden in de productomschrijvingen zijn slechts indicatief. Het is altijd mogelijk dat er een verschil is tussen de kleur in de foto’s/ beelden in de productomschrijving in onze webwinkel en het actueel product. Elk toestel en browser geeft een unieke en andere kleurbeleving.

Voorwaarden: Aankoop, retour, ruilen, klachten

Retourbeleid

Een bestelling kan, binnen 14 dagen* na de ontvangstdatum retour terug worden verzonden samen met de factuur die u bijgeleverd heeft gekregen, op voorwaarde dat het artikel/de artikelen in originele staat worden geretourneerd. Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd, versteld of gedragen zijn.   Het orderbedrag zal worden teruggestort, mits de retourhandeling eerst aan WoonX is aangemeld per e-mail. (contact formulier of sales@divamaison.nl) en voldoet aan de ondergenoemde voorwaarden en procedure.

De ondernemer (WoonX) zal de retourhandeling bevestigen, waarna u de artikelen na akkoord kunt retour zenden binnen 14 dagen. Kosten van retourzending zijn voor de klant.
Het retourformulier van WoonX is in de webwinkel (hieronder) digitaal beschikbaar.
Het is niet mogelijk om retour bestellingen in persoon af te geven.

Beleid Beschadigd/vuil/niet complete/niet binnen retourtermijn geretourneerde artikelen:
• Artikelen die gebroken/beschadigd zijn.

  • Artikelen die gebruikt zijn geweest.
  • Artikelen die gewijzigd zijn.
  • Artikelen die vies/vuil zijn geworden.
  • Artikelen geretourneerd waarin  een vieze geur is geconstateerd.
  • Als de originele verpakking niet meer (volledig) aanwezig is.
  • Artikelen niet goed verpakt retour zijn verzonden.
  • Artikelen niet binnen de gegeven tijdstip (14 dagen) zijn ontvangen.

    In zulke gevallen (slijtage of schade geconstateerd) is WoonX gerechtigd die schade te verrekenen met het terug te storten bedrag.

  • Bestellingen die retour worden verzonden na verloop van de 14 dagen bedenktijd worden niet vergoed.

  • In zulke gevallen (verpakkingschade, niet complete verpakking ) is WoonX gerechtigd die schade te verrekenen met het terug te storten bedrag.

  • Bestellingen die retour worden verzonden naar een andere adres worden niet vergoed.

  • Retour zendingen of pakketten van onbekende afkomst worden niet geaccepteerd door ons. We weigeren alle pakketten waarop er geen melding van de afzender is, en welke geen volledige ingevuld en zichtbaar retourstrook tonen.

  • Bestellingen die retour worden verzonden zonder aanmelding en zonder het inleveren van een volledige ingevulde retourformulier + een kopie van de factuur in de retourzending + volledige ingevulde retourstrook op de retourzending worden niet vergoed. 

  • WoonX is niet verantwoordelijk/aansprakelijk voor (door de klant) retour verzonden pakketten. Ophalen van retourzendingen van DHL, Kiala, DPD of andere afhaalpunten is niet mogelijk.

  • WoonX kan/zal geen artikelen vergoeden die wij niet ontvangen.

Hieronder kunt u het retourformulier direct downloaden.

Bij elke retourzending is er een volledige ingevulde retourformulier verplicht. In het retourformulier is er ook een retourstrook. Deze retourstrook (volledige ingevuld) moet gelijmd/geplakt worden in een duidelijk zichbare plek
op de doos van de retourzending. Elk zending/pakket zonder deze volledig ingevulde retourstrook daarop wordt geweigerd door ons.

Retour Formulier

Terugstorting:
Alle terug stortingen worden door de ondernemer binnen 14 dagen verwerkt, per overmaking. 
De klant dient zijn volledige IBAN bankrekeningnummer te verstreken, samen met de naam van de bankrekeninghouder .Als er geen volledige IBAN bankrekening nummer en naam is ontvangen, kan de ondernemer geen overmaking/terug storting verrichten.

Als de klant heeft zijn factuur via Paypal betaald, is het mogelijk dat het restitutie bedrag wordt teruggestort door de ondernemer in de Paypal rekening van de klant. In dit geval is het mogelijk dat er transactiekosten worden in rekening gebracht door Paypal. De ondernemer is niet verantwoordelijk en niet aansprakelijk voor de transactiekosten van Paypal.

Ruilen:
Een bestelling kan worden éénmalig geruild voor een andere artikel in ons assortiment,

(1) Als er binnen 14 dagen na de ontvangstdatum contact is gemaakt met Gordijnreus via contact formulier of via e-mail, met verzoek om een ruil te regelen.

(2) Mits het gewenste artikel op voorraad is

(3) Mits de ruilhandeling in overleg is met WoonX, en vooruit bevestigd is per e-mail. Kosten van verzending naar ons zijn voor de klant. Kosten verzending
naar de klant zijn ook voor de klant.

(4) Beleid Beschadigd/niet complete/niet binnen retourtermijn geretourneerde artikelen:
* Zie boven aub. Deze voorwaarden zijn ook toepasbaar voor het ruilen van een artikel.

Klachten:
Een klant/consument mag een klacht indienen door een e-mail bricht te sturen naar onze helpdesk.
Wij hebben een vriendelijke helpdesk, wij doen ons best om onze klanten te helpen.

DE INHOUD VAN DEZE SITE IS AUTEURSRECHTELIJK BESCHER

Trending Now